Regulamin sklepu
1. Sklep realizuje zamówienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Wszystkie ceny podane w hurtowni są cenami netto i wyrażone są w złotych polskich. Hurtownia zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych i wycofywania starych towarów oraz ogłaszania i odwoływania akcji promocyjnych. Zawartość Sklepu Internetowego nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
3. Aby zamówienie zostało zrealizowane, minimalna wartość zakupów w naszej hurtowni to 200 zł netto.
Również należy przestrzegać ilości zamówienia, pojedynczych artykułów!
3a. Jeżeli w nazwie towaru znajduje się nawias Np. (12szt) to ten towar jest sprzedawany na opakowania zbiorcze lub w ilości określonej w nawiasie.
3b. Jeżeli w nazwie towaru jest uiszczone słowo „mix” to ten towar jest wydawany w różnych kolorach i kształtach. Słowo mix oznacza zróżnicowany towar o tej samej nazwie, co tyczy się Np. ” zamawiając budzik za 2.99 W pięciu pozycjach po 3 sztuki my wydajemy 15szt budzików, ale po pięć sztuk z modelu”.
3c. Towary Promocyjne nie podlegają rabatą.
4. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
5. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem sklepu internetowego, poczty elektronicznej: kontakt@alfagift.pl, telefonicznie: 022 720 91 15, faksem: 022 720 91 15 , a także w siedzibie firmy.
6. Zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej. Kosztami dostawy obciążony jest w całości lub częściowo kupujący. Towar jest wysyłany za pobraniem, czyli płatne w chwili odbioru paczki lub palety.
6a. Klient ma prawo wyboru sposobu wysyłki, jako paczki lub palety. Jeżeli nie zostanie to określone w rubryce „uwagi” do wysyłki towar zostanie wysłany na palecie, jeżeli zostanie on uznany, jako delikatny i mogący ulec uszkodzeniu.
6b. Jeżeli klient wybierze wysyłkę paczką a w zamówieniu będzie znajdować się artykuł łatwy do uszkodzenia firma „ALFAGIFT” nie będzie uznawać reklamacji.
7. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie hurtowni lub u dostawców. W przypadku niedostępności całości lub części towaru objętego zamówieniem, klient zostanie poinformowany o braku możliwości realizacji całkowitego zamówienia, a także o przybliżonym terminie, w jakim zamówienie może zostać zrealizowane w całości. Jeżeli towar jest dostępny w magazynie hurtowni, to zostanie on wysłany w ciągu 2 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia. Przez czas realizacji zamówienia rozumie się czas od chwili otrzymania zamówienia do chwili nadania przesyłki.
7a. Jeżeli na zamówieni ilość braku towarów przekroczy 50% zamówienie nie będzie realizowane.
7b. Z powodu opóźnień lub braku realizacji zamówień od dostawców firma Alfa-Gift nie ponosi odpowiedzialności za braki towarowe na stronie. Firma Alfa-Gift dołoży wszelkich starań aby sukcesywnie eliminować braki towarowe na stronie w terminie nie mniejszym niż 30-dni roboczych.
8. W przesyłce poza zamówionym towarem znajduje się także dowód zakupu (faktura lub paragon) i karta gwarancyjna, (jeśli taka jest do danego towaru wydawana).
9. Przed pokwitowaniem odbioru towaru, klient powinien sprawdzić stan przesyłki i jeśli nosi ślady uszkodzenia bądź też widoczne są braki towarowe, winno się sporządzić w obecności kuriera protokół szkody. Jako że wszystkie wysyłane przez firmę Alfa-gift s.c. przesyłki są ubezpieczone, wykonanie wyżej wymienionych czynności jest niezbędne dla późniejszego uznania ewentualnych roszczeń klienta z tytułu uszkodzenia lub kradzieży towaru w trakcie transportu.
10. Wszystkie produkty oferowane w hurtowni są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
11. W przypadku braku kontaktu ze strony kupującego w przeciągu 7 dni, zamówienie nie zostanie zrealizowane.
12. Reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141/2002 poz. 1176) wraz z późniejszymi zmianami (Dz. U. Nr 96/2004 poz. 959). Podstawą uznania reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon, faktura VAT). Klient wysyła reklamowany towar na własny koszt, wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej, zwykłą paczką, po uprzedniej konsultacji telefonicznej lub internetowej z pracownikiem Sklepu. Do przesyłki należy dołączyć dokładny opis usterki, dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną, jeśli taka została wydana. Reklamacja zostanie rozpatrzona najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania przez sklep przesyłki. Sklep nie przyjmie reklamacji wysłanych w inny sposób, chyba że obie strony uzgodnią inaczej.
13. Klient traci prawo do odstąpienia od umowy oraz prawo do uprawnień z tytułu gwarancji gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego, uszkodzeniami spowodowanymi niedbałym, lub niewłaściwym montażem wykonywanym po otrzymaniu towaru przez klienta, bądź niewłaściwym użytkowaniem produktu.
14. Hurtownia gwarantuje bezpieczeństwo danych osobowych klientów. Wszelkie informacje wykorzystane są zgodnie z ich przeznaczeniem i traktowane są jako informacje całkowicie poufne. Dane Klientów nie są przetwarzane, ani udostępniane podmiotom trzecim. Służą wyłącznie obsłudze komunikacji pomiędzy hurtownią a klientem w zakresie niezbędnym do realizowania transakcji, bądź, jeśli wyraził na to zgodę, otrzymania materiałów informacyjnych sklepu. W przypadku nie wyrażenia przez Klienta zgody na otrzymywanie materiałów informacyjnych, nie będą one wysyłane.
15. Wszelkie pytania i sugestie oraz niejasności w regulaminie prosimy kierować na:
mail: kontakt@alfagift.pl
tel: 022 720 91 15